venerdì 21 marzo 2008

apatia





Ecco ...non so perché ma devo cominciare sempre da ecco.. mah!
Oggi giornata di escremento (ehh sono una lady io!) mi sono alzata tardi come spesso succede da un po' di tempo ormai... ho perso il treno per andare all'università ( Avalon) in effetti ad essere sinceri non ho neanche tentato di correre più di tanto donc la cosa è per metà voluta...
torno a casa mi faccio una doccia ...colazione e poi di nuovo a letto... metto un Dvd ''Una giornata particolare'' di Ettore scola con Sofia Loren (o Sophia tanto per essere international) e Il mio uomo Mastroianni....alla fine piango anche come un vitellone che sta per essere ucciso. Mi piace quel film.
che altro è successo? ma niente di che,i miei amanti sono diventati troppo noiosi.... e che cavolo mi sento di un'apatia assurda,anche se dovessi andare su un patibolo non sentirei niente....
ieri quando ero in treno mi si è seduto davanti l'essere più perfetto che io abbia mai visto,Bellissimo! occhi verdi,alto,con un sedere da urlo!e tanto tanto arrogante.....grrrrrrrrrrrrrrr ormoni impazziti.... uffffffffffffffffffffffa AAAAAAAAAAA tanta voglia cercasi!
La mia università assomiglia sempre di più ad Avalon....il fumo della marijuana crea delle nuvole sospese a mezz'aria che crea una atmosfera mistica...appena entri in facoltà sei subito più felice..... Yeah jamin'!!! secondo me Bob Marley si riforniva qui a lettere e filosofia.E poi non passa giorno che qualcuno non ti offra dell'erba (secondo me è cicoria che fanno passare per marijuana) ...sarà anche la faccia da una che ha una crisi di astinenza che ultimamente ho ....Mah!!?a volte ho l'impressione che nella mia facoltà ci vivano anche gli hobbit
oppure anche un Frodo Baggins che cerca ancora l'anello (povero Frodo! a me mi eccita da morire quel nanetto) oppure anche Smigol (il mio tessssssssssssssssssssoro) hahahhhhhaaah quant'è simpatico.Ok dopo questa prova di pazzia chiudo il post dicendo ....cosa dico? yeah jamin'....hahahaahha peace! (ogni riferimento a persone e luoghi è puramente casuale!)

8 commenti:

"GERSI" ha detto...

hmm as une se di pse i nis fjalit me "hmm" por kshu po e vazhdoj...italisht flas mire,te kam thene qe kam qene ne it kurse per ta shkruar di pak :( .tani goca pret koment te bukur nga une...hey hun po pse vertet me di kaq te afte sa mendon se une do gjeja ndonjehere fjalet e duhura per te te bere ty koment apo per te te pershkruar...never sdo mjaftonin fjalet...mbase do gjeja fjale kur te ndaleshe duke me habitur...por perderisa cdo dite qe flasim apo cdo dite qe kalon ti ke gjithmone ndonje gje te re me menyren tende unike dhe njekohsisht origjinale,une sdo gjej dot kurre fjale te te pershkruaj...jo si duhet dmth...pa qene nevoja te te njoh fare,vetem te shikosh blogun tend ngelem "amazed" nga menyra se si e shikon boten.se di pse por me duket sikur ne boten tende merret fryme me lehte,sikur cdo gje eshte me e bukur.mbase kjo ndodh ngaqe ti je shume e afte me fjalet,di te shprehesh,di te jesh vetvetja,dhe plot bindje mund te them se nje "first lady" ska asgje me shume se ti...puc..tilonci

Sybille Vane ha detto...

ok tani me keto fjale meritove nje puthje virtuale!.. per zotin je me te vertet nje njeri unik! me ato historit e tua nga Tirana (oops Tiroooooooona) me shkaterron. Ti do te ikesh nga ai qytet kurse une dua te jetoj aty.....hahahhaha paradoks! nejse flm per komentin. Du akoma gossip per komshijte e tu vipa.....i du,i du!
p.s hahhahha tani e mesova Hajvon! se dija fare si shprehje!

humptydumpty ha detto...

Kinge du dhe un ca gjera:
1.du ti di dhe une keto thashethemet per komshinjte vipa.
2.du me pa kte bukuroshin e trenit
3.du me dit mi goc si mi s'dike ti fjalen hajvon? po çere ke bo m'Tiron ti? me ça je mor qi s'di kte fjal?
hajvon=krriç i rrit
po pate nevoje per fjale te tjera ketu me ke
Puf

Sybille Vane ha detto...

iiiiii sa thashatheme qe me ka treguar djali mua....i do ti dish?? ok do ti tregoj...
sa per hajvonin..vivo quì da più di un decennio e sinceramente ero rimasta al caro e vecchio Gomar.... edhe pse hajvon me pelqen shuuuume hahahahhahah tani e kam marrur si shprehje.... dhe sa per bukuroshin e trenit...WOW...WOW...WOW...WOW quello si che era un maschio!!alto,occhi verdi,labbra carnose,un sedere da urlo e bellissime mani che per me sono molto importanti....sono molto fetish,lì si nascondono tanti segreti..ma tanti.
bacio baby

humptydumpty ha detto...

Po mire mi mire mi tregove te gjitha perveç ngjyres se flokeve.
Mua me pelqejne bjondèt.
Po s'qe bjond ta lashe :-D (se ai qe ta dish ti ne po na pret, o mua o ty, njeren do e marre, e ke pare filmin "Zonja nga qyteti"?)
Tani zbulova si te marr vesh a me je pergjigjur ketu ;-D
Puf

Sybille Vane ha detto...

ah ecco
mi sono dimenticata di dirtelo... ishte bjond dreqi! aq i bukur sa qe te gjitha femrat qe kalonin e hanin me sy... po po ai o ty ose mua do marri... 'un c'è cristi!!!!
kur shikonte u hapte nje drite ne qiell.....amen..hallelujah..
sarà stato un segno di dio per dirmi che mi devo fare suora????
indago.
paçim

humptydumpty ha detto...

Bo sa jete e poshter! Do zihemi akoma pa u njoft mire ne! Do bejme sher, si thone meshkujt e brezit te ri ne Tirane. :-D
jo jo jo mos u bej suora ti po he, se pastaj po s'me zgjodhi mua do i iki ndonje tjetre ai. Te pakten po nejti me ty rimane in famiglia.
Bacio

Anonimo ha detto...

ciao a tutti!!! edhe un jam shqiptar, ma mi conviene parlare in italiano almenno credo... cmq volevo sapere chi è la persona a qui sto scrivendo!!??:-)